Pagalba HELPDESK
info@versloit.lt

Kompiuterių remontas

Atliekame nešiojamų kompiuterių, stacionarių kompiuterių, įvairios kompiuterinės įrangos remontą. Remonto darbus atliekame ir kliento darbo vietoje ir mūsų biure.

Atliekame programinės įrangos (software) ir „geležies“ (hardware) taisymo, derinimo darbus.

Nuo 2004 m. dirbdami su klientais ir tiekėjais, sukaupėme didelę patirtį, visi įrangos taisymo darbai atliekami pagal gamintojų reikalavimus.

Remontuodami įrangą visada atsižvelgiame į Jums palankiausias galimybes. Kai įrangos taisyti neverta, siūlome alternatyvas, patrauklias kainas įsigyjant naują įrangą.

Pateikiame dažniausiai pasitaikančių smulkių sutrikimų sprendimo būdus:

Neįsijungia kompiuteris (neveikia net indikacinės lemputės).
Išjunkite kompiuterį iš maitinimo lizdo (nešiojamam kompiuteriui išimkite ir bateriją). Palaikykite bent 1 minutę, po to įjunkite iš naujo. Jeigu nepavyksta išspręsti, reikėtų tikrinti maitinimo šaltinį.
Youtube pamokėlė: Išimti bateriją nešiojam kompiuteriui.

Dirbant kompiuteriu kas 5-60 min. staiga kompiuteris pradeda strigti, persikrauti.
Dažniausia priežastis – aušinimo sistemoje susikaupę dulkės, trukdančios aušintis. Rekomenduojame išvalyti aušinimo sistemą.
Youtube pamokėlė: Dulkių šalinimas suspastu oru
Youtube pamokėlė: Dulkių šalinimas suspastu oru (nešiojamam kompiuteriui)

Pasitaiko ir kenkėjiškų programų, kurios trikdo darbą.
Rekomenduojame atnaujinti antivirusinę programą, panaudoti įrankius aptikti kenkėjiškom programom.
Nemokami įrankiai smulkiai kenkėjiškų programų patikrai:
Malwarebytes
Dr.Web CureIt!

Nespausdina spausdintuvas.
Įsitikinkite, kad laidai pajungti teisingai, nepastrigęs lapas, neįkritę pašalinių daiktų į spausdintuvą. Pašalinkite kompiuteryje į spausdintuvą nusiųstas užduotis. Išjunkite spausdintuvą, perkraukite kompiuterį. Pabandykite spausdinti paprastą tekstą. Spausdintuvo gamintojo tinklapyje pateikiama informacija, kaip atlikti smulkią spausdintuvo diagnostiką nenaudojant kompiuterio (pvz. reikia palaikyti 10 sekundžių spausdintuvo įjungimo mygtuką).

Nepavyksta problemos išspręsti savarankiškai - susisiekite, padėsime. Informacijos apie konkrečius įkainius rasite skyrelyje „ Kainos“.