Pagalba HELPDESK
+370 655 22024
info@versloit.lt

Instrukcija | Nuotolinė pagalba

Svetainės viršutiniame dešiniame kampe paspaudę „Pagalba HELPDESK“ atsisiųskite failą „helpdesk.exe“. Įrašykite failą į patogią paleidimui vietą, pvz. „Desktop“.

Nuotolinės pagalbos nuorodos vieta svetainėje

Naršyklės „Mozilla“, „Google Chrome“ pagal nutylėjimą dažniausiai išsaugo „User\Downloads“ aplanke.

Paleiskite programą „helpdesk.exe“.

Nuotolinės pagalbos failą išsaugokite patogioje paleidimui vietoje

Susisiekite su mumis, meistras nurodys kurią pagalbą pasirinkti iš sąrašo: „Help desk 1 ... Help desk 4“.

Susisiekite su mumis, meistras nurodys kurią pagalbą pasirinkti iš sąrašo

Du kartus spragtelėję ant nurodytos pagalbos pradėsite vaizdo transliavimą į meistro kompiuterį. Meistras galės matydamas vaizdą naudoti pelytę, klaviatūrą.

Meistrui išsijungus, programa baigs darbą, Jūsų kompiuteryje liks tik atsiųstas failas, kurį paleidę galėsite iškviesti pagalbą kitą kartą.

Išjungus, perkrovus kompiuterį, uždarius programą – galimybės prisijungti prie Jūsų kompiuterio nėra. Ryšys atsiranda tik Jums paleidus programą ir iškvietus pagalbą.

Uždaryti programą galite užduočių juostoje (prie laikrodžio) suradę ikonėlę „helpdesk“ ir dešiniu klavišu paspaudę, parinkite „close“.

Išjungti programą iš užduočių juostos